Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Piet in Indianapolis: foto’s van toen op vernieuwde website...



Vandaag een begin gemaakt met de “verhuizing” van mijn websitewww.pietvanerp.nl. Omdat ik gedwongen werd mijn domeinnaam pietvanerp.nl te “verhuizen” dacht ik dat het opschonen en vernieuwen van mijn prive website een goed idee zou zijn. Het is meer werk dan ik dacht!
De allereerste foto’s van mijn ervaringen in Indianapolis zijn beschikbaar op mijn geheel vernieuwde persoonlijke website. Na een paar probeersels gisteren (zie voorafgaande blogs), gaan we nu echt van start. Ook de andere pagina’s moeten nog aangepast en verder gevuld worden. Veel werk voor de komende tijd, maar zeker de moeite waard.
Kijk ook op “MEER INDIANAPOLIS” voor nog meer foto’s. Ook deze site zal in de komende dagen, weken worden gevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 

Totaal aantal bezoekers

Piet's Blog: Balgoyse mins v2.4.1

Volg mij per Email